czwartek, 3 maja 2012

Wprowadzanie konsumentów w błąd

Nie dawno pewnie jak większość z was dowiedziałam się o tym, że Oriflame również testuje swoje produkty na zwierzętach. Bardzo mnie zasmuciła ta informacja nie dlatego, że używam tych kosmetyków bo ich nie używam, ale ze względu na te biedne zwierzęta. To już jest kolejna firma, która wyleciała z list PETA na własne życzenie oczywiście. Bardzo się zdenerwowałam kiedy zobaczyłam przeglądając u koleżanki czasopismo o modzie reklame marki Orifleme zresztą równie bardzo się denerwuje kiedy widzę ich reklamę w telewizji ponieważ z tego wszystkiego wynika, że oni na zwierzętach nie testują i to jest właśnie wprowadzanie w błąd ludzi, którym zależy na etycznym traktowaniu zwierząt. Zrobiłam zdjęcie reklamy, która została zamieszczona w pewnym czasopiśmie o modzie i tam wlaśnie Oriflame chwali się licznymi certyfikatami i ja uważam, że te certyfikaty powinny być im odebrane ponieważ poświadczają nieprawdę. Zobaczcie same jak to wygląda.

4 komentarze:

  1. bardzo sie ciesze ze do mnie zajrzalas:) - Kochana nie wiem jak to jest ze nadal maja te certyfikaty - czy nad tym nikt nie czuwa - czy wolno sobie takie reklamy robic ??

    OdpowiedzUsuń
  2. nie używam produktów tej firmy, i dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mam ani jednego kosmetyku tej firmy i bardzo się z tego cieszę

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś nigdy Oriflame do mnie nie przemawiało. Nie używam ich kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń